Keliauti į susitikimą su draugais tais pačiais sportiniais bateliais, kuriuos mūvėjote treniruotės metu, tikriausiai net į galvą nešautų - nehigieniška ir pačiam nemalonu. Tačiau nereiškia, jog laisvalaikio avalynė turi varžyti - batų lentynoje turėkite "išeiginę" porą sportinių batų, kurie bus ne tik patogūs, bet ir stilingi.
Stereotipinis vaizdelis: "kietas" vyrukas, sportinis kostiumas su trimis juostelėmis ir...kedai. Tačiau pastarasis šiandien jau praranda savo aktualumą - sportinius batelius noriai renkasi ne tik vyrai, bet ir moterys. Vyrai šiuos derina ne tik su sportinio stiliaus kelnėmis, bet ir džinsais ar net dalykine apranga. Tai - savotiškas "cinkelis", pagyvinantis nuobodų oficialų stilių bei leidžiantis parodyti išskirtinumą. Moterys, kalbant apie aprangą, neretai yra dar drąsesnės. Sportinius batelius šios derina ne tik prie madingų boyfriend stiliaus džinsų ar odinės striukės, bet ir pamėgo iš pirmo žvilgsnio "besipjaunantį" derinį - sportiniai batai plius suknelė ar sijonas. Įprastai mergina su gėlėta suknele ir atrodo tarsi...mergina su gėlėta suknele, o sportiniai bateliai ją paverčia šelmiškai stilinga!
Dizaineriai kartoja, jog batelių spalvos nereikia derinti su kitais garderobo elementais, priešingai - šiek gali tapti dėmesio traukos centru. Tad žmonės, pirkdami sportinius batelius, nebesibaimina ryškių spalvų - oranžinės, žydros, violetinės, rožinės ir panašiai. Net ir vyrai, kurie kartais pavadinami konservatoriais mados atžvilgiu, vis noriau renkasi ryškiaspalvius sportinius batus. Aišku, populiarumo nepraranda ir tradicinės spalvos - balta, pilka, juoda, ruda. Šių spalvų batai lengvai priderinami, galima nesibaiminti, jog kada nors išeis iš mados ar bus netinkami dėl amžiaus bei kitų stereotipų.
Populiarių brand'ų vaikosi tik "tuštučiai"?Tarp laisvalaikiui skirtų sportinių batelių populiariausi šių gamintojų vardai - Adidas, Hummel, Nike, Puma, Vans, Reebok, Lacoste, Kappa ir kiti. Tai liudija tiek apklausų rezultatai, tiek gatvėje į praeivių kojas nukreiptas tiriantis žvilgsnis. Dažnai pasigirsta pašaipų, jog žinomus prekinius ženklus renkasi žmonės, aklai besivaikantys mados ar tiesiog neturintys kur dėti pinigus. Patvarumas ir patogumas- pagrindiniai prioritetai, kuriuos, kalbant apie avalynę, įvardija dauguma. Minėti gamintojai, teikdami į rinką savo gaminį, būtent į tai ir orientuojasi, tad dauguma klientų, natūralu, džiaugiasi poreikius atitinkančia avalyne, o ne stresuoja, jog "kas antras gatvėje su tokiais batais vaikšto".
Žinomi prekiniai ženklai, natūralu, turi atitinkamą kainą, tačiau klientas moka ne tik už pavadinimą, bet kokybę bei garantiją. Garsiausi gamintojai "nemiega" ant laurų. Jie, suvokdami, kokia arši konkurencija verda rinkoje bei koks įnoringas klientas, nuolat investuoja į technologijas, leidžiančias derinti funkcionalumą bei dizainą.
virš 100 000
laimingų klientų
Kaunas ir kt. miestai